دانلود کتاب 11 دمنوش مفید در بدن انسان

دانلود رمان و نمونه سوال امتحانی

دانلود کتاب 11 دمنوش مفید در بدن انسان

۲۶۱ بازديد

در بخشی از کتاب  می‌خوانیم:

عرق بهار نارنج بر روی سیستم عصبی تاثیر مثبت داشته و خاصیت آرام‌بخش دارد و همچنین اضطراب را از بین می‌برد. عرق بهار نارنج آرامش بخش و ضد هیجانات دستگاه عصبی است سردردهای عصبی و همچنین میگرنی را کاهش می‌دهد.
عرق بهارنارنج برای رفع ضعف اعصاب مفید و نشاط آور است. افرادی که مشکل اختلال خواب دارند، می‌توانند پیش از خواب، آن را مصرف کنند.

۷۷ صفحه
فرمت: PDF
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷

لینک دانلود :http://rizy.ir/mxi

بهترین دمنوش ها برای صبحانه

شروع یک روز شاداب و پر از انرژی، می تواند با نوشیدن انواع سالم و ساده نوشیدنی های طبیعی برای ناشتا همراه باشد. در این نوشتار چند نمونه از این نوشیدنی ها را که همگی ساده، اقتصادی و صرفه جویی در وقت را به همراه دارند، معرفی می کنیم:

چای سبز: 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزیاتو، چای سبز که از جمله چای های پرمصرف در سراسر دنیا محسوب می شود، با دارا بودن خواص آنتی اکسیدان، محرک خوبی برای سوخت و ساز مناسب بدن در ابتدای روز است. این چای خواص دیورتیک نیز دارد که برای آن دسته از کسانی که با چشمانی پف دار از خواب برمی خیزند، گزینه مناسبی به حساب می آید. این چای، فعالیت کلیه ها را تحریک می کند. ضد سرطان قوی می باشد و محافظ طبیعی برای دندان های شما نیز هست. برای جذب بهتر چای سبز بهتر است آن را در خارج از وعده های اصلی غذایی خود میل کنید.

دمنوش زنجبیل و عسل:

اگرچه عسل و زنجبیل هر کدام به تنهایی دارای خواص بسیار زیادی هستند اما ترکیب آنها با هم متابولیسم بدن را به مقدار قابل توجهی بالا می برد و انرژی زیادی تولید می کند در نتیجه در صورتی که شما در گروه افرادی قرار دارید که بیشتر مواقع از خستگی شکایت می کنید، بی اشتها، سرمایی و بی حس و حال هستید، این دمنوش نوع بسیار مناسبی برای وعده ناشتای شما خواهد بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.